Monday 16 April 2012

Peristiwa Saya Bersama Keluarga :)

Assalamualaikum, saya ingin mencerita tentang peristiwa saya bersama keluarga di Pahang. Sewaktu saya berumur 11tahun, saya dan kelurga berkunjung ke rumah keluarga saudara kami, disitu saya banyak pelajari tentang kehidupan kampung. Disitu jugak, saya dan keuarga pergi ke pulau untuk bermandi-manda. saya juga banyak mengenali kawan baru.  Di sana saya mula rapat dengan keluarga saudara saya. Segala yang kami buat, kami buat bersama. walaupun kami baru sahaja kenal tapi keakraban kami seolah sudah kenal bertahun. kami disitu hanya sementara. hanya beberapa hari sahaja. saya sangat seronok berada disitu. disitu juga saya banyak menghabiskan masa bersama seorang budak kecil yg bijak dalam mata pelajar matematik tetapi budak tersebut terencat akal. Saat saat itu tidak mungkin terluput dari ingatan saya. itu lah peristiwa yg paling saya hargai bersama keluarga saya.

No comments:

Post a Comment